Formularz kontaktowy
Jeśli interesują Cię rozwiązania Jusha, skorzystaj z formularza i zadaj pytanie specjaliście Stovaris. Pola oznaczone symbolem gwiazdki (*) są obowiązkowe.
wprowadź treść wiadomości
Zaznaczając pole „Zgoda na przetwarzanie danych” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez dystrybutora rozwiązań Jusha w Polsce, firmę Stovaris Sp. z o.o. (Staniewicka 12, 03-310 Warszawa) swoich danych osobowych, wyszczególnionych w powyższym formularzu, w celu i zakresie niezbędnym do kontaktu pracowników Stovaris z Tobą oraz komunikacji marketingowej, badań rynkowych, a także komunikacji handlowej prowadzonej przez Stovaris i/lub Jusha. Dysponujesz prawem wglądu do swoich danych, poprawiania lub ich usunięcia. Udostępniasz je dobrowolnie.

Warunki gwarancji

Towary zakupione w Spółce Stovaris Sp. z o.o., posiadające gwarancję Producenta mającego sieć autoryzowanych punktów serwisowych w Polsce, należy reklamować bezpośrednio w tych punktach.

Adresy właściwych punktów serwisowych są podane w „Tabeli okresów gwarancji”.

Część sprzedawanych przez nas towarów jest objęta bezpośrednio naszą gwarancją.

Poniżej znajdują się ogólne warunki gwarancji udzielanej przez Spółkę Stovaris Sp. z o.o. (zwaną dalej „Stovaris”):

  1. Stovaris udziela gwarancji na sprzedane towary w okresie nie dłuższym niż podany w „Tabeli okresów gwarancji i rękojmi”, publikowanej na stronie internetowej www.stovaris.pl.
  2. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady towaru.
  3. Gwarancja jest wyłączona, w przypadku gdy Nabywca wiedział o wadzie w chwili odbioru zakupionego towaru.
  4. Reklamowane towary mogą być dostarczane osobiście lub przesyłane przez Nabywcę, na jego ryzyko i koszt, do siedziby Stovaris.
  5. Przesłanie wadliwego towaru do Stovaris musi być wcześniej uzgodnione z Działem Serwisu Stovaris.
  6. Dział Serwisu Stovaris potwierdzi akceptację zgłoszenia przez nadanie mu specjalnego numeru (Nr RMA).
  7. Stovaris zobowiązuje się do załatwienia reklamacji w przeciągu 14 (słownie: czternastu) dni, liczonych od chwili przyjęcia wadliwego towaru. Wyjątkowo termin ten może być wydłużony, jeśli zachowanie go jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Stovaris.
  8. Reklamacja może być załatwiona w jeden z następujących sposobów:
    • usunięcie wady,
    • wymianę towaru na wolny od wad identyczny towar,
    • wymianę towaru na inny o nie gorszych parametrach w przypadku zakończenia produkcji reklamowanego produktu,
    • odstąpienie od transakcji i zwrot kwoty zapłaconej za towar.
  9. Po załatwieniu reklamacji towar może być wydany w siedzibie Stovaris lub odesłany do Nabywcy, w takim wypadku koszt transportu pokrywa Stovaris.
  10. Nabywca ma prawo wyboru sposobu odbioru towaru.
  11. Towar powinien być odebrany przez Nabywcę w ciągu 2 (słownie: dwóch) miesięcy liczonych od daty załatwienia reklamacji.
  12. Po upływie tego terminu Stovaris będzie uprawniony do likwidacji towaru bez konieczności wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania.
  13. Procedura reklamacyjna nie obejmuje: instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
  14. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • naturalnie zużywalnych, czyli materiałów eksploatacyjnych,
    • z uszkodzonymi plombami Stovaris lub Producenta,
    • z nieczytelnymi numerami seryjnymi,
    • niekompatybilności wynikających z wprowadzenia zmian technicznych, innowacji i norm po dacie sprzedaży,
    • niewłaściwe użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych,
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie,
    • dostarczonych do Stovaris bez należytego zabezpieczenia.
  15. Stovaris nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane utratą danych na nośnikach i w urządzeniach pamięci masowej.
  16. Stovaris nie odpowiada za wszelkie przypadkowe, pośrednie, specjalne, jakiegokolwiek rodzaju szkody (włącznie z nieograniczonymi utratami zysku lub jakimikolwiek stratami finansowymi), które mogłyby powstać wskutek użycia lub niemożności użycia towaru. Wyłączona jest również jakakolwiek odpowiedzialność, która mogłaby wynikać z żądań osób trzecich.
  17. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Stovaris może obciążyć Nabywcę kosztami załatwienia reklamacji.
  18. Stovaris ma prawo wyboru sposobu załatwienia reklamacji.